2015. július 23., csütörtök

Villámgyors bazsalikomos, paradicsomos-sajtos kölestészta

Diéta van. No, nem az az ortodox-féle, de azért nagyobb odafigyeléssel zajlik az étkezés, mint korábban.

A szeptemberi versenyig (80 km-es ultrafutás) még kb 2-3 kg-t le kell adjak ahhoz, hogy jól bírjam a terhelést.

A márciusi BSzM-re (Balaton Szupermaraton) sikerült 52kg-val indulnom, aztán a négynapos versenyen még 6 kg  lefutott rólam. Persze-mondanom sem kell- a verseny utáni lazább futások mellett szép lassan felkúsztam 58-59 kg-ig, ami még nálam is rendesen feszegeti a határokat.

Mondjuk ki egyértelműen: pocakot növesztettem. Mostanában azon izgultam, meg ne kérdezze valaki, mikorra várjuk a 3. gyerek érkezését :P

Szóval: fegyelmezett-napi 5- étkezés, teljes péksütemény-tilalom. No krumpli,no fehér tészta, no fehér kenyér. A cukormentes étkezés már alap.

Most csatlakozott hozzám férjuram is, akinek szerényebb igényei vannak(ti.100 kg alá akar menni :D). Így ma a szeme sem rebbent, amikor kölestészta volt ebédre.

Ezt a jó kis tésztát most találtam: útifűmaghéjból és köleslisztből készült. Jóval szerényebb ch tartalommal, és meglepően jó ízzel. Fel is került a webáruház kínálatába ;)

Nyáron mi más készülhet, mint egy rémegyszerű-és nálunk abszolút gyerek-kedvenc- paradicsomos-sajtos tészta.

A tésztát megfőztem, közben elkészítettem a paradicsomos szószt: sűrített paradicsomot (kb. 2 dl) elkevertem 1 ek hidegen sajtolt olajjal, sóztam és megszórtam bazsalikommal. Összekevertem a tésztával.

A tepsi aljába tettem a tészta felét, erre paradicsom szeleteket fektettem(előtte lehúztam a héjukat), erre egy sor reszelt sajt, majd tészta. A tetejére megint reszelt sajt került.
Mehet a sütőbe.10-15 perc alatt összesütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése