2015. július 18., szombat

Gyorsan finomat reggelire: Ropogós házi áfonyás müzli

Reggel férjuram "müzlit szeretnék enni" felkiáltással rohant be a konyhába, így kb. 20 perc alatt összeraktunk egy isteni áfonyás müzlit.


A hozzávalók:

250 g zabpehely
100 g aszalt vörös áfonya
1 ek chia mag
100 g vegyes magkeverék(lenmag, napraforgó, szezámmag stb.)
1,5 dl méz
1 dl kókuszzsír

Először óvatosan meglangyosítottam a kókuszolajat és a mézet (ne forrald!), és jól összekevertem őket.
Ráöntöttem a keveréket a zabpehelyre. Egy tepsire zsírpapírt dobtam, ezen szétterítettem az olajos-mézes zabpelyhet.

Sütőben kb. 15 percig pirítottam a pelyheket, néha átkavartam. Amikor már szinte ropogósak lettek, kivettem, és összekevertem az áfonyával és a magvakkal.

Miután kihűlt, hűtőben tároljuk!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése