2015. július 26., vasárnap

Pofonegyszerű paleo zsömlécskék 5 perc alatt

Paleos fórumokon többször is beleszaladtam ebbe a receptbe, és -mivel nem volt itthon semmilyen pékáru- gondoltam, teszek egy próbát. Az alapanyagok összekeverése és a sütés összesen 5 percet vett igénybe!

Én kókuszlisztet választottam alapnak, de ki lehet próbálni lenmagliszttel, zabpehelyliszttel is

2 zsömlét(4 fél zsömlét) készítettem:

2 evőkanál kókuszliszt
2 evőkanál útifűmaghéj
2 tojás
5 ek víz
1 nagy csipet só
2 kávéskanál sütőpor
Kevés kókuszzsír a kenéshez

Először összekevertem a száraz hozzávalókat, majd egy külön edényben a nedves hozzávalókat. Végül a nedves hozzávalókat hozzákevertem a száraz alapanyagokhoz.

Egységes masszává gyúrtam, és négy egyforma darabra szedtem.

4 kisebb üveg kompótos tálkát kikentem vékonyan kókuszzsírral, és az alján elegyengettem a gombóckákat.

2 percig sütöttem (med.high fokozaton-tehát nem teljes fokozaton). Ettől tovább nem érdemes, mert nagyon kiszáradhat!

Egy 28 km-es futás után tojással megrakott paleo zsömle és görög saláta vegyes magvakkal :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése