2012. október 14., vasárnap

Őszi mustos-gyümölcsös töltött alma

Gluténmentes -és nem mellesleg nagyon finom- gyümölcsös müzliből és almából készült ez a melegítő ősi desszert.




Hozzávalók 

4 db nagyobb alma

4 ek müzlikeverék (nálunk épp Schar gluténemntes müzli)
2-3 ek must (vagy almalé)
ízesítéshez méz

Megmostam az almákat, majd megskalpoltam őket. Kivájtam a belsejüket, a talpukat levágtam, hogy megálljanak a tepsiben. A müzlihez hozzákevertem a kivájt almabeleket (apróra vágva), és tettem hozzá szőlőszemeket is. Ezt visszatöltöttem az almákba. A tetejükre lehet egy kevés mézet csorgatni.
A tepsi aljára tettem pár evőkanálnyi mustot. Lefedtem alufóliával és forró sütőben megpároltam őket (kb.15 perc). A sütés végén levettem  a fóliát, hogy pár percet piruljanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése