2015. augusztus 25., kedd

Panír forradalom

Mivel itthon konkrétan 40 percnyi időben tudom maximalizálni az ebédkészítésre szánt keretet, így

továbbra is a gyors, de célszerűen egészségesebb ötleteket próbálom megvalósítani.

Ma a a fiam rendelt ebédet, és -nem meglepő módon- rántott karfiolt kért. A gyerekeim valahogy nem szoktak bonyolult kajákat kérni, de ismernek jól, hogy többnyire nem a hagyományos módon készítem el nekik a kedvenceiket sem.

A lányom csak ennyit szokott kiszűrni a foga közt: "Inkább ne mondd el, mit raksz bele" :P

Szóval, a rántott karfiol annyiban volt más, hogy mellőztem a szokásos panír sorrendet (liszt-tojás-morzsa).

Csak mandulalisztet és tojást használtam.

Miután sós, köménymagos vízben félig puhára főtt a karfiol, mandulaliszt-tojás-mandulaliszt keverékébe forgattam, és így sütöttem ki.

A különbség annyi, hogy nem lett annyira ropogós a végeredmény (lassan kell sütni, mert hamar megég!), viszont ízre nagyon kellemes lett, és senki nem tiltakozott a morzsa hiányra.

Mellé a kedvenc köretem került: bulgur. Ehhez kókuszzsíron pirítottam egy fél hagymát, kevés felszeletelt kápia paprikát,és erre került rá a bulgur. Mostanában nem is főzöm meg teljesen, hanem-mikor kb. már félig megpuhult-elzárom a gázt, és fedő alatt hagyom, hogy dolgozzon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése