2015. augusztus 24., hétfő

Citromos-kókusztejes csirke hétfőre

A klasszikus felállás: vasárnapról maradt némi sült csirke, amit hasznosítani szerettem volna.

Halleluja! A lányom, aki semmit nem hajlandó megkóstolni, ami kívül esik a magyar konyha határvonalain, ezt lelkesen lapátolta magába.

A fiam-akiről meg meséltem, hogy válogatás nélkül válogat mindent- szintén megette!

No, ez egy kettős csoda volt ma :D

Hozzávalók:

Maradék csirkehús (nálunk 2 nagyobb csirkemell volt)
1 kis fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 késhegynyi gyömbérpor(vagy kevés frissen reszelt gyömbér)
1 citrom leve
1 Cocomas kókuszkrém
kókuszzsír

A maradék csirkehúst kis kockákra vágtam, ráfacsartam egy citrom levét. Kókuszzsíron megdinszteltem és sóztam a hagymát,majd kapott némi összetört fokhagymát, és pár percig együtt pirítottam a csirkével. Gyömbérrel ízesítettem.

A kókuszkrémet 1:2 arányban higítottam (1 rész krém, 2 rész víz), és ráöntöttem a húsra. Forrt egyet, és rögtön elzártam.

Kuszkusz készült mellé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése