2016. január 24., vasárnap

Házi májas kencefice

Ha ezt a kenceficét megcsinálod (ami tényleg nem nagy idő), mindenképp süss hozzá valami házi kenyeret. Egész egyszerűen eretnekség bóti kenyérre pazarolni. Komolyan!


Májgaluskát csináltam a zöldséglevesünkbe, és kimaradt némi csirkemáj. És tulajdonképp most esett le, hogy én még soha nem csináltam házi májkrémet, pedig biztos nem nagy ördöngősség.

Nem volt az.


Hozzávalók:

csirkemáj (nekem most kb. 30 dkg volt)
kókuszzsír (ehhez a mennyiséghez 4 ek-kanálla használtam, de ,ha lágyabbra szeretnéd, mehet bele több is)
bors
majoránna
1-2 gerezd fokhagyma
1 kis fej hagyma

Az apróra vágott fokhagymát és hagymát megdinszteltem a kókuszzsíron, rádobom a májat, és megsütöm rajta. Közben megszórom majoránnával, és tekerek rá borsot. Mikor elkészült, sózom.
Az egész megy a turmixgépbe, és összeturmixolom. ha túl kemény az állaga, lehet egy kis olívaolajjal lágyítani.
Csavaros üvegbe rakom. 
Hűtőben 1 hétig elvan (lenne, ha nem ettük volna meg egy nap alatt).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése