2015. szeptember 21., hétfő

Tej és tojásmentes hamis túrógombóc

Teljes  káoszba fulladt a ma délelőtt. A hétvégi verseny után ma reggelre már sikerült is emberi üzemmódba kapcsolnom, és két lábra állnom. De a kimaradt szombati nap miatt feltorlódtak az építkezés miatti intéznivalók. Hát, intézkedtünk :)

Ebben a fél üzemmódban 12.30-kor elővettem az apukám által elrakott paradicsomlevet, amiből paradicsomleves készült egy kevés zellerrel. Mi édesen szeretjük, így xilittel édesítettem.

És összedobtam egy mindenmentes hamis túrógombócot.

Nem mértem, de azért az arányokat megpróbálom pontosítani:

0.5 l rizstej
3 ek tönkölydara
3 ek kókuszreszelék
2 ek útifűmaghéj
1 csipet só
1 csapott ek xilit

A tejet óvatosan megmelegítettem, majd folyamatos kavarás mellett belevarázsoltam a tönkölydarát. Került mellé xilit és egy csipet só is.

Lefedtem, és hagytam állni 10 percet. Ezután hozzákevertem a kókuszreszeléket és az útifűmaghéjat.
Megint pihent egy kicsit.

Végül kanállal ksi halmokat formáztam, és pirított morzsában megforgattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése