2016. november 18., péntek

Brokkolikrémleves sárgarépabetéttel és pirított mandulával


A fejembe furakodott, hogy túrógombócot szeretnék enni, és ehhez kellett némi levest is megálmodnom.
A túrógombócot mostanában egyébként rizsdarával készítem: nem azért mert gluténmentesen kellene étkeznünk, csak valahogy kellemesebbnek érzem, mint a tönkölydarát.

Brokkolikrémleves készült sárgarépabetéttel, amit mi mással, mint pirított mandulával szórtunk meg.






Hozzávalók:

1 kis fej brokkoli
1 szál sárgarépa
1 Oatly zabtejszín
1 nagy marék szeletelt mandula
kókuszolaj


A brokkolit kisebb darabokra szedtem, a répát felkarikáztam, majd egy alapos mosás után fedő alatt, 1 ek kókuszzsíron pároltam pár percig őket. Kevés vízzel és egy doboz zabtejszínnel felöntöttem, sóztam és csak addig főztem, hogy még épp roppanósak maradjanak.
Kivettem egy merőkanálnyi levet, és a brokkoli nagy részét, és leturmixoltam, majd ezzel sűrítettem vissza.

1 tk-nyi kókuszzsíron megpirítottam a mandulaszeleteket, és ezzel szórtuk meg tálalás előtt a levest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése