2016. április 4., hétfő

Kakaós gofri háromgabonás lisztből

Még nem próbáltam korábban a Natura háromgabonás kenyérlisztjét, de most kíváncsiságból tesztelni akartam. Igaz, elsősorban lepényt szerettem volna belőle sütni, de estére gofri lett belőle.
Merthogy előtte érkeztem haza a hétvégi hosszú futásomról, ahol 52 km-rel a hátam mögött, dög fáradtan sürgős szénhidrátpótlásért ordított minden porcikám.

Először betoltam a szükséges fehérjeadagomat némi pulyka majd tejsavó fehérje formájában, aztán este neki estem a villám-gofrinak.

Hozzávalók

 3 dl növényi tej
1 ek cukrozatlan kakaópor
1 csipet só
2 evőkanál xilit
1/2 tasak sütőpor
1 tojás

A lisztet elkeverem a sütőporral, a kakaóval, xilittel és a sóval. Hozzáütöm a tojást, majd lassan adagolva, folyamatos keverés mellett a növényi tejet.
A palacsintánál sűrűbb tésztát kell kikeverni!

Bemelegítem a gofri sütőt, és megkenem kókuszzsírral. 1 nagy merőkanálnyi adagot sütök egyszerre.
Kicsit hosszabb sütést igényelt mint a hagyományos lisztből készült verzió.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése