2017. január 17., kedd

Házias "mekis" csirkefalatok


A fiam, aki több évnyi válogatás után úgy döntött, hogy megrögzött húsevő lesz, imádja a csirkét. Mivel nemrégiben olyan csirkefalatokat akart, mint amit a "Mekiben" lehet enni, így elkészítettem neki.

Hozzávalók (négy személyre)

kb 80 dkg csirke mellfilé
szóda
1 tojás

A sütéshez kókuszzsír



A kukoricalisztből, zablisztből, tojásból és szódából a palacsintatésztánál kicsit sűrűbb tésztát kavartam. Mivel nem szerettem volna, ha túlzottan kukoricás legyen az íze, ezért 1 rész kukoricaliszthez 4 rész zablisztet kevertem. Némi bazsalikom és só is kerül a masszába.

Miközben a kókuszzsírt felforrósítottam, a húst kis darabokra vágtam, és beleforgattam a tésztamasszába. A felesleget lecsepegtettem.
Fontos, hogy annyi olajat készíts elő, amennyi ellepi a húsdarabokat, és így tedd fel sütni.

Amikor kész, csepegtesd le alaposan, és szedd konyhai papírtörlőre. 

Köretnek zöldséges jázminrizs készült mellé, és persze némi joghurtos mártogató.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése